torsdag 5 augusti 2010

Trevlig helg tjejer

JA ha då kommer min värsta fiende HELGEN!!!
Helgen är alltid svårast för mig jag som är en sån godis råtta :P
I dag ska vi även åka till Kolmården fre-sön (jippi) så det kommer nog bli en hel den fuskande, men det är bara och påt igen på måndag hehe..
I går blev det bråten spåret för mig och lite körning på min abslide, det känns i dagich jag hoppas jag hinner ett varv i dag innan vi ska åka..
Kan dock bli tajt då jag inte hunnit packa än som ja skulle ha gjort redan i onsdags haha
Vart tar tiden vägen?!?!?

Nej kör hårt nu tjejer så får vi se vad vi får för resultat på måndag :)
kram på er och trevlig helg

4 kommentarer:

  1. vart ligger bråtenspåret??? ja har bara gått nobelspåret å aggerudspåret... måste inspekteras ;-)

    SvaraRadera
  2. ååå gumman gud vad kul med kolmården vi var där i början av sommarn var toppen mycket bakar att gå i så det blir allt en massa motion tihih man ska se det positiva inte det negativa vet du gumman tihih ha en super bra helg kramizzzzar

    SvaraRadera
  3. ja de ligger här i bråten ;) Bara uppför och nerför så barnvagn rekommenderas inte. Men ja kan höra av mig till veckan kan du hänga med Therese :)

    Tack Kathleen ja ska se de lite som träning :P

    kram

    SvaraRadera
  4. ja va kul, får lämna ungarna hemma å haka på dig ut i spåret - fast du får komma me i nobelspåret nån gång me, måste pröva de där "mitt-i-skogen-gymmet" men törs inte själv, haha

    SvaraRadera