onsdag 4 augusti 2010

God morgon!

Hopp, då var vi inne på dag 3.. måste erkänna att jag fuska rejält dag 1 :/ blev en myskväll med gubben med lite gott som vi hade kvar i skåpet, men nu finns det inget sånt kvar  =)
Jag kör inte någon speciell metod utan ska bara tänka mig för lite extra och röra mer på mig, har köpt natur diet shake som jag ska ta på kvällen för de e då jag blir som mest sugen på allt sött och gott..

Det här med tävling var allt en riktig bra idé, blir grymt peppad... men jag tycker att ALLA som är med och går ner i vikt ska känna sig som vinnare, man kanske inte hade lyckats med det själv.. =)

Jag har som mål att gå ner 15kg (har 10kg kvar sen graviditeten) ska bli kul att ställa sig på vågen på måndag och se om det hänt något :)

Helena: kan du inte berätta lite om LCHF??..du hade provat de förut va?

Kör hårt!!

/Marina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar