tisdag 3 augusti 2010

Har väl inte nån strategi eg. ska hålla mig borta från sockret å gå mina promenader .. har gått å skaffat mig ett redigt coca cola beroende under graviditeten som ja måste kicka - snacka om att ja kommer ha huvudvärk ett par dar nu.. har ca 1L kvar i kylen som ja ska gå å hälla ut ... *suck*

Har 11kg kvar av graviditets kilona som ja ska bli av me sen tänkte ja ytterligare 5kg på de så är ja nöjd.. de ska väl inte va så svårt (hahahaha)


De va en skit smart idé att tävla, man blir bra mycke mer motiverad än om man "bara ska gå ner i vikt/gå på diet", de väcker tävlingsmänniskan i mig och ja är en dålig förlorare så ja kommer ge gärnet!!!! så fram me plånkan tjejer - haha


idag blir de en ca 2 timmars promenad, ska släpa mina stackars barn och kusinbarn ut till botorp å kolla på hästarna å kossorna =D   sen slänger ja ihop en kött å grönsakssoppa till middag ikväll ... vi kör en mjukstart me andra ord ;-)


//Therez

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar