torsdag 5 augusti 2010

Det viktigaste är att bestämma sig !!


Jag har bestämt mig nu ska jag ner i vikt !!


Jag har bestämt mig för att köra första veckan med Cambridgekuren.

Ren kur men ååå vad svårt det känns denna gången har redan gjort min första snedsteg åt en hel påse med morötter i går på McDonald’s inte bra men ändå det var ju grönsaker!! Måste tänka positivt tihih .

Jag har klarat tre och en halv dag nu känns toppen redan halvvägs jippii så bara att håll i ett kort ta till !

När det gäller motion så har det väl inte blivit tok mycket eller snarare knappt något …. Men men har jobbat väldigt mycket med, inte för att det är någon ursäkt ska skärpa mig !! Någon som har något roligt sätt att motionera på behöver lite inspiration ??



Nä nu ska jag ta en vända på motionsbandet tills vi hörs igen stort lycka till allihopa det kommer ni behöva tihih !!


Mvh Kathleen !!

1 kommentar:

  1. Kul att du hänger på Hejja hejja önskar dig all lycka till kram

    SvaraRadera