onsdag 4 augusti 2010

metoder metoder

Har funderat på olika metoder men kom fram till att skippa sötsakerna å colan får va en bra start - ja skulle nog avlida om ja gick på en kost utan kolhydrater så sånt som lchf e' absolut inget för mig ...

Va å hälsa på hos kusin angelica där de frestades me äppelpaj å allt möjligt gott men ja fick va strong å tacka nej fast ja lyckades få i mig 3 koppar kaffe - illa illa ... ska försöka övergå till vatten eller nåt sånt, hehe
Tur att hon bor en bit bort så man får motion av turen dit, 40 min promenad enkelväg så de blev väl 1.5 timme ja gick idag ... imorrn blir de mer, har en massa ärenden å folk ja ska hälsa på så de blir att gå runt halva kga eller nåt...

Har upptäkt att mitt favvomotionsspår barkbanan/nobelspåret har utrustats med ett gym mitt i skogen, lite coolt.. nån som ska me dit å pröva??

Blev en halvt om halvt nyttig middag, köttfärs me wokgrönsaker å ris till ... läste btw att basmati ris inte e' onyttigt trots att de är vitt ris så de kan ja glädja mig åt för fullkornsris eller råris smakar fan rent ut sagt.
 ska laga kokt torsk me potatis å ägg/persiljesås imorrn - första gången ja prövar de så ja får återkomma hur de smaka. =D



// Therez

2 kommentarer:

  1. fan va du knallar du ger mig ångest kvinna :P skit bra kämpat gumman.. sj tänkte ja ge mig ut i bråten spåret nu se im jag överlever hem :P kram helena

    SvaraRadera
  2. Ja du va allt duktig.. =) hihi.. bra kämpat tycker jag!!

    SvaraRadera